1η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ PLAY-OFF: ΔΕΥΤΕΡΑ 5.30μμ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ "ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑ" ..::ΔΗΜΟΣ/ΔΕΥΑΠ - BYTEMOBILE B.C::..

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Ιστορία της μεγάλης ομάδας

Ήταν ένα συννεφιασμένο μεσημέρι τον Μαΐου του 2009 όταν μια παρέα εργαζομένων της Bytemobile συνέτρωγε στο θρυλικό roof garden του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών, επί προεδρίας του θρυλικού καλομηνάκια Petran (Πέτρο Ψυχάρα για Πάντα ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ).

Ίσως ήταν ο ανάδρομος Ερμής, ίσως ήταν η καούρα από το μπιφτέκι, δεν ξέρω…. και να σου έσκασε η ιδέα…. «Είσαστε να συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα επαγγελματικών τάξεων καλαθόσφαιρας;» ξεστόμισε ως άλλος Αρχιμήδης ο θρυλικός Άρης Χαλκιόπουλος. Τα φώτα έσβησαν, ο ουρανός σκιάχτηκε, ο Μάριος ρεύτηκε…. Ωχ θεέ μου τι έμελε να γίνει…..

Από εκείνη την στιγμή η ιστορία του ελληνικού αθλητισμού έμελε να αλλάξει. Τα παιδιά που συνέτρωγαν επί στρογγυλής τραπέζης έδωσαν όρκο πως θα εργαστούν όλοι με ζήλο για τη δημιουργία αυτού του ιστορικού συλλόγου.

Οι διαδικασίες προχώρησαν με γοργούς ρυθμούς και καθώς ο μετέπειτα πρόεδρος της ομάδας Χαράλαμπος Βογιατζής εξασφάλισε το τεράστιο για την εποχή (είχαμε και οικονομική κρίση) ποσό των 300 ευρώ από τον μέγα χορηγό «Bytemobile - Wireless Data Optimization & Mobile Internet Solutions» , όλα έδειχναν πως έφτανε η στιγμή που ο «Αθλητικός Σύλλογος Bytemobile» θα ιδρυόταν και θα έκανε αισθητή τη παρουσία του σε ολόκληρη την υφήλιο.

556 χρόνια μετά την άλωση της Πόλης (29 Μαΐου 1453) ήταν γραπτό να εκδοθεί η ιδρυτική διακήρυξη του Συλλόγου από τον πρώτο πρόεδρο Χαράλαμπο Βογιατζή (κατά κόσμο Spudd Web). Στις 29 Μαΐου 2009 το πρώτο τμήμα του «Αθλητικού Συλλόγου ByteMobile», το τμήμα καλαθόσφαιρας, ήταν πλέον υπαρκτό και επίσημα μέσα από την προαναφερθείσα διακήρυξη (http://bytebc.blogspot.com/2009/05/blog-post_29.html) στο επίσημο Blog του τμήματος καλαθόσφαιρας (http://bytebc.blogspot.com).

Τότε ελάχιστοι ήσαν αυτοί που πίστεψαν στην ομάδα, όμως η ιστορία είχε διαφορετική άποψη και η «Bytemobile Basketball Club» ήταν αυτή που από τη πρώτη κιόλας συμμετοχή στις εγχώριες διοργανώσεις έγραψε το όνομα της στο Πάνθεον των μεγάλων συλλόγων. Όταν στις 20 Ιουλίου 2009 το πρωτάθλημα επαγγελματικών τάξεων καλαθόσφαιρας που διοργάνωνε ο ΟΝΑΠ έφτασε στο τέλος του, βρήκε το σύλλογο μας να είναι η μοναδική ομάδα που διατήρησε το απόλυτο σε όλο το τουρνουά….. Το απόλυτο είτε σε νίκες είτε σε ήττες. Κατάφερε και έκλεισε τη συμμέτοχη της στο θεσμό με το απίστευτο ρεκόρ 9/9 ήττες! Κι άλλοι προσπάθησαν αλλά δεν τα κατέφεραν (βλέπε Frigoglass με 8/9 ήττες, ΕΛ.ΑΣ. 11/12 νίκες & Βιοτέχνες 11/12 νίκες). Αυτό το απλησίαστο ρεκόρ έμελε να στοιχειώσει μιας και ακόμη παραμένει απλησίαστο για οποιονδήποτε Αθλητικό Σύλλογο παγκοσμίως. Αποσπάσματα βίντεο από τις ασπρόμαυρες κάμερες της εποχής μπορείτε να βρείτε στο διαδικτυακό χώρο http://www.youtube.com/bytemobilebc και στο ιστολόγιο της ομάδας http://bytebc.blogspot.com.

Η τότε Χρυσή ομάδα αποτελούταν από τους κάτωθι:
Πρόεδρος – παίχτης: Χαράλαμπος Βογιατζής (Spudd Web)
Εμπνευστής – Οραματιστής – Παίχτης: Χαλικιόπουλος Αριστείδης
Γενικός Αρχηγός – Υπέυθυνος scouting: Γιώργος Οικονόμου
Προπονητής – Εκπρόσωπος Τύπου - παίχτης: Διονύσης Καρούσος (Deyan Karousovic)
Αρχηγός – παίχτης: Γιώργος Αγγελόπουλος (G.A. The King of Kous-Kous)
Επί του παρασκηνίου – Παίχτης: Απόστολος Κωνσταντινόπουλος (Lolis)
Παίχτης: Ηλίας Λαυτσίδης (Ryan Stack)
Παίχτης: Νίκος Γιαννόπουλος (Gianno)
Παίχτης: Κώστας Κελαϊδώνης (Gus Kelaidonis, η πρώτη μεταγραφή εξ Αμερικής)
Παίχτης: Πλέσσας Αθανάσιος (Stombergas)
Παίχτης: Κωνσταντίνος Γρεβενιώτης (Valair, ο παραλίγο λυτρωτής)
Παίχτης: Βαρσάμης Θεόδωρος (Τed Keep Walking)
Παίχτης: Πολυχρόνης Κώστας (Poly)
Παίχτης: Χαλκιόπουλος Χρήστος (Naglic, σουτ Βεντούζα, ο άνθρωπος με τη μπλε μποτίλια)
Παίχτης: Πέτρος Τσαμπούκας (ο δάσκαλος του παρκέ)


Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως ο αθλητής-καμάρι του συλλόγου Valair λίγο έλειψε να μας χαρίσει τη πρώτη θέση στον αλησμόνητο διαγωνισμό τρίποντων που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του τελικού του πρωταθλήματος. Για όσους επιθυμούν να απολαύσουν το γνήσιο αυτό μπασκετικό μυαλό-κορμί στον παραλίγο θρίαμβο ας επισκεφθούν τον παρακάτω δεσμό http://www.youtube.com/watch?v=i-Jg1sVIwi
Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Ανακοίνωση καταστατικού πρωταθλήματος

Ανακοινώθηκαν από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης Δήμου Πατρέων οι καταστατικές διατάξεις που διέπουν το πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης επαγγελματικών τάξεων. Παρακάτω δημοσιεύονται αυτές οι διατάξεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως γίνονται διάφορες διεργασίες, που ίσως φέρουν αλλαγές στο καταστατικό του πρωταθλήματος. Τελικές αποφάσεις θα παρθούν την Τετάρτη 26/05 κατά τη διάρκεια συνέλευσης της επιτροπής πρωταθλήματος.

Διαβάστε αναλυτικά το καταστατικό ΕΔΩ.

Εμείς σαν Bytemobile B.C. επιφυλασσόμεθα να δώσουμε εγγράφως τις προτάσεις στην επιτροπή πριν την συνέλευση της Τετάρτης, με μοναδικό στόχο της προάσπιση του σκοπού για τον οποίο δημιουργήθηκε αυτό το πρωτάθλημα.
Διαβάστε περισσότερα

Δελτίο Τύπου ΟΝΑΠ

Δελτίο τύπου εξέδωσε ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Πατρέων. Ανακοινώθηκε η έναρξη διεργασιών για την διοργάνωση του 11ου Εργασιακού Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης 2010.


Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ο Οργανισμός Νεολαίας και 'Aθλησης του Δήμου Πατρέων, σε συνεργασία με την Ε.Σ.Κ.Α.Η. διοργανώνουν το 11ο εργασιακό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης (Basket). Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι διάφορες επαγγελματικές ομάδες εργαζομένων με τους περιορισμούς και τις υποχρεώσεις, όπως αυτές ορίζονται από τις διατάξεις του καταστατικού του πρωταθλήματος. Δηλώσεις συμμετοχής και κατάθεση δελτίων γίνονται στον Οργανισμό Νεολαίας και 'Aθλησης, ( Ερενστρώλε 1 Πλ Υψ. Αλωνίων ), τηλ , 2610-342270 (τηλ. & Fax) στον κ. Διονύσιο Ξένο, έως και την Τετάρτη 19 Μαΐου 2010 που είναι και η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων. Παρακαλούνται όλοι οι εκπρόσωποι των ομάδων που θέλουν να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα, να παραβρεθούν στα γραφεία του Ο.Ν.Α.Π. την Τετάρτη 19 Μαΐου 2010 στις 19:00 μ.μ. όπου θα καθοριστεί το σύστημα διεξαγωγής του πρωταθλήματος.
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Τελικός Πρωταθλήματος | Βιοτέχνες\Έμποροι - ΕΛ.ΑΣ 69-86

Χθες είχα την ατυχή έμπνευση να πάω ως το Δημοτικό γήπεδο της «Παναγίας Αλεξιότισας», για να παρακολουθήσω τον μεγάλο τελικό του πρωταθλήματος επαγγελματικών τάξεων μπάσκετ. Νιώθω ντροπή ως άνθρωπος του αθλητισμού για το χθεσινό φιάσκο.


Αυτό που είδα ήταν ένας «αγώνας» με προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Η απόφαση των αρμοδίων αρχών ήταν εξαρχής: «Πρωτάθλημα στα παιδιά του κράτους». Σαν γαρνιτούρα στην χθεσινή συνάντηση ήρθε η παρουσία 3 παλαιμάχων (με το ένα πόδι στο τάφο) διαιτητών που πραγματικά δοκίμασαν τα νεύρα των παιχτών της ομάδας των Βιοτεχνών.

Το παιχνίδι ξεκίνησε στραβά για τους διοργανωτές καθώς η ομάδα των Βιοτεχνών παίζοντας παλικαρίσια κατάφερε στο τέλος του πρώτου δεκαλέπτου να ξεφύγει με 12 πόντους.

Σε εκείνο το σημείο όμως οι τραγελαφικοί παππούδες με τα γκρι (αν εξαιρέσουμε τον τεράστιο Arvidas Sabonis), πήραν το παιχνίδι στη πλάτη τους και κατάφεραν με συνοπτικές διαδικασίες να χρεώσουν με 3 φάουλ τον καλύτερο παίχτη των Βιοτεχνών (Νούμερο 7). Από εκείνο το σημείο και έπειτα η ΕΛ.ΑΣ ισορρόπησε το ματς και τέλειωσε το ημίχρονο προηγούμενη με 2.

Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με την αστυνομία να μπαίνει πολύ δυνατά και με τους κύριους με τα γκρι να κάνουν τα στραβά μάτια στα δολοφονικά σπρωξίματα των «παιδιών με τη ζαρντινιέρα». Όπως ήταν φυσιολογικό η διαφορά άνοιξε και έφτασε στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου στους 13 πόντους.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο και ενώ οι Βιοτέχνες έδειχναν να μην το βάζουν κάτω μειώνοντας στους 8, οι διαιτητές αποφάσισαν να τελειώσουν το ματς και να βγάλουν έξω τον καλύτερο παίχτη των Βιοτεχνών χρεώνοντας του «μπαμ-μπαμ» 2 φάουλ, με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 5 (αλλοίμονο αν ήταν 1) και να αποχωρήσει από τον αγωνιστικό χώρο. Σε εκείνο το σημείο όλα τέλειωσαν με την αστυνομία να κάνει πάρτι και τους μαχητές Μπαζίνα και Δουκάκη να προσπαθούν να αποτρέψουν τη συντριβή. Το ματς τελείωσε με σκορ 69-86.

Highlights


Σχόλια:
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους πρωταθλητές της ΕΛ.ΑΣ που έπαιξαν πολύ καλό μπάσκετ σε όλη τη σεζόν, αλλά πραγματικά πιστεύω πως δεν χρειάζονταν τέτοιο προκλητικό σπρώξιμο.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στην ομάδα των Βιοτεχνών\Εμπόρων που στα μάτια των υγειών-αντικειμενικών φιλάθλων (4 ήμασταν όλοι κ όλοι στην εξέδρα) είναι οι φετινοί πρωταθλητές.

Τέλος θέλω να πιστεύω πως ότι έγινε δεν ήταν προσχεδιασμένο από τον ΟΝΑΠ (που πραγματικά έκανε μια καλή διοργάνωση), αλλά οι διαιτητές παρασυρθήκαν από τη προσπάθεια τους να αναδείξουν το εγώ τους.

Οι διαιτητές πραγματικά ήταν τραγικοί και προκλητικοί. Ίσως ο κύριος Κωστής ήταν αυτός που προσπαθούσε να κρατήσει τα προσχήματα.

Κους-Κους
Όλα τα λεφτά ήταν η απίστευτη εμφάνιση του διαιτητή με το μουσάκι..... Γκρι διαιτητική μπλουζίτσα με τζινάκι παντελόνι και απίστευτο σκαρπινάκι by kiritopoulos. Καθαρά καρναβαλική εμφάνιση.

Επιμέλεια: Φίλιππας Συρίγος ο blogger
Διαβάστε περισσότερα

You Are Simply The Best!

Δείτε το αποκλειστικό βίντεο με τον άνθρωπο που άλλαξε την ιστορία της Bytemobile B.C. Ο μεγιστοτεράστιος Valair, έσπασε τα κοντέρ στον διαγωνισμό τριών πόντων και όλη η "Παναγία Αλεξιώτισα" τον αποθέωσε.


Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Δελτίο Τύπου Επίτροπής

Έφτασε στο τέλος του το πρωτάθλημα μπάσκετ επαγγελματικών τάξεων που διοργάνωσε με επιτυχία ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Πατρεων. Στην ημιτελική σειρά είχαμε τα εξής σημαντικά αποτελέσματα:



Ελληνική Αστυνομία – Ελ.Επαγγελματιες Πάτρας : 80-73
Λουξ - Βιοτέχνες/Έμποροι : 71-78

Αξίζει να τονιστεί πως τα παιχνίδια ήταν αντάξια μιας ημιτελικής σειράς ενώ οι εναλλαγές στο σκορ και οι ανατροπές ήταν συνεχείς! Το επίπεδο και το θέαμα επίσης ήταν πολύ καλό.

Το Πρωτάθλημα ολοκληρώνετε με τον μεγάλο τελικό την Δευτέρα 20 Ιουλίου στο Δημοτικό Κλειστό Γήπεδο Παν.Αλεξωτισσας στις 19:30 μεταξύ των ομάδων:
Βιοτέχνες/Έμποροι - Ελληνική Αστυνομία
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Δελτίο Τύπου Επίτροπής

Φτάνει στο τέλος του με αμείωτο ενδιαφέρον από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Πατρέων το πρωτάθλημα μπάσκετ επαγγελματικών τάξεων. Για την φάση των 8 είχαμε τα εξής σημαντικά αποτελέσματα:


Τραπεζικοί – Ελ.Επαγγελματιες Πάτρας : 73-75 (στην 2η παράταση)
Δημοσιογράφοι/ΜΜΕ – Λουξ : 69-70
Ελληνική Αστυνομία – Λιμάνι Πάτρας : 77-46
Εργαζόμενοι Δήμου Ρίου – Βιοτέχνες/Έμποροι : 75-76

Αξίζει να τονιστεί πως τα 3 από τα 4 παιχνίδια κρίθηκαν στις λεπτομέρειες (στον πόντο) ενώ οι εναλλαγές στο σκορ και οι ανατροπές ήταν συνεχείς! Το επίπεδο και το θέαμα επίσης ήταν πολύ καλό.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται με την ημιτελική φάση την Τετάρτη 15 Ιουλίου με τους εξής αγώνες:

18:00 ΑΓ.ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑ ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ-ΛΟΥΞ
19:30 ΑΓ.ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑ ΕΛ.ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ – ΕΛ.ΕΠΑΓΓ.ΠΑΤΡΑΣ:
Διαβάστε περισσότερα