Πάρτε μια γεύση από το τι θα δείτε σήμερα από τον μεγάλο Harry Spud Webb
Διαβάστε περισσότερα
Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009
Κυριακή 28 Ιουνίου 2009
Δελτίο Τύπου Επιτροπής
Συνεχίζεται με επιτυχία από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Πατρέων το πρωτάθλημα μπάσκετ επαγγελματικών τάξεων. Τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος της Α’ φάσης είχαμε τα εξής αποτελέσματα :
Α΄ΟΜΙΛΟΣ
ΔΗΜΟΣ/Δ. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - BΥΤΕ MOBILE 68 -57
ΔΗΜΟ/ΦΟΙ/ΜΜΕ - ΕΛΑΣ 56 -75
ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΚΣΗ ΙΟΝΙΟΥ - ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ/EΜΠΟΡΟΙ 61-78
ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ - ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 59 -77
FRIGOGLASS - IΔ. YΠΑΛ/ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ 53-81
ΔΗΜΟΣ/Δ. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - BΥΤΕ MOBILE 68 -57
ΔΗΜΟ/ΦΟΙ/ΜΜΕ - ΕΛΑΣ 56 -75
ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΚΣΗ ΙΟΝΙΟΥ - ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ/EΜΠΟΡΟΙ 61-78
ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ - ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 59 -77
FRIGOGLASS - IΔ. YΠΑΛ/ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ 53-81
Βαθμολογία
BIOTEXNEΣ 12
ΕΛΑΣ 12
ΛΑΙΚΗ 10
ΕΛ.ΕΠΑΓ 10
Ν.ΔΚΣΗ 8
ΜΜΕ 7
Σχ.ΟΔΗΓΩΝ 7
BYTE MOBILE 6
FRIGOGLASS 6
BIOTEXNEΣ 12
ΕΛΑΣ 12
ΛΑΙΚΗ 10
ΕΛ.ΕΠΑΓ 10
Ν.ΔΚΣΗ 8
ΜΜΕ 7
Σχ.ΟΔΗΓΩΝ 7
BYTE MOBILE 6
FRIGOGLASS 6
Β’ ΟΜΙΛΟΣ
ΙΝΤΡΑΚΟΜ - ΟΜΑΔ. ΛΙΜΕΝΟΣ 46-63
COCA COLA 3E - ΕΡΓ ΔΗΜ. ΡΙΟΥ 61-57
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ - ΛΟΥΞ 50-58
LIDL - ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 41-48
Π.Κ.Ε/Ο.Τ.Ε. - Λ. ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ 67-74
Βαθμολογία
ΠΟΛ.ΑΕΡΟΠ 12
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ 12
COCA COLA 3E 10
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ 8
ΕΡΓ.ΡΙΟΝ 8
ΛΙΜΑΝΙ 8
ΛΟΥΞ 9
ΙΝΤΡΑΚΟΜ 7
ΟΤΕ 8
LIDL 7
Δημος/φοι-ΜΜΕ – Σχολές Οδηγών στις 26/6/09- Κουκούλι (εξ αναβολής)
Το Πρωτάθλημα συνεχίζετε με την 7η αγωνιστική την Δευτέρα 29 Ιουνίου με τους εξής αγώνες:
Α’ΟΜΙΛΟΣ ΒΟΗΘ. ΣΤΑΔΙΟ «Δ. ΤΟΦΑΛΟΣ»
8,30 μ.μ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ( Κουκούλι )
6,00 μ.μ. ΔΗΜΟΣ/Δ. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΟΝΙΟΥ
7,30 μ.μ. IΔ. YΠΑΛΛ. ΕΛ. ΕΠΑΓΓ - ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
9,00 μ.μ. ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ/EΜΠΟΡΟΙ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ/ΜΜΕ
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ « ΠΑΝ. ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑΣ»
7,30 μ.μ. BΥΤΕ MOBILE - FRIGOGLASS
Β’ ΟΜΙΛΟΣ
ΒΟΗΘ. ΣΤΑΔΙΟ «Δ. ΤΟΦΑΛΟΣ»
5,30 μ.μ. ΟΜΑΔ. ΛΙΜΕΝΟΣ - ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ
7,00 μ.μ. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜ. ΡΙΟΥ - ΙΝΤΡΑΚΟΜ
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ « ΠΑΝ. ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑΣ»
6,00 μ.μ. Π.Κ.Ε/Ο.Τ.Ε. - COCA COLA 3E
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
6,00 μ.μ. ΠΟΛΕΜ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - ΛΟΥΞ
7,30 μ.μ. Λ. ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ - LIDL
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009
Ανακοίνωση Κ.Α.Ε. Bytemobile B.C.
Έπειτα και την χθεσινή αποκαρδιωτική ήττα της ομάδας μας, δεν έχω παρά να αναλάβω δράση για την διάσωση της τιμής και της υπόληψης της ομάδας.
Οι παίχτες μέχρι σήμερα έδειξαν ότι μόνο νίκη δεν μπορούν να διεκδικήσουν καθώς το μόνο που τους έμεινε είναι το τουπέ. Τούδε και στο εξής οι ντίβες ας μείνουν σπίτι τους. Με σαγιονάρα διχάλα και μπανάνα στη μέση (Φώτο) δεν πάιζεις μπάσκετ. Υπάρχει πολύ δυνατός πάγκος που οι «κλίκες» δεν τον άφησαν να αναδείξουν το ταλέντο του.
Ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί με μια πραγματικά αναγεννημένη ομάδα. Με όπλο τη ντουντούκα και μετά από ομόφωνη απόφαση προπονητή και προέδρου η βασική πεντάδα θα αποτελείτε από τους 1) Spud Webb (Πρόεδρος), 2) Valair, 3) Poly, 4) Deyan Karousovic, 5) Gus Kelaidonis. Τη βασική πεντάδα θα πλαισιώνουν οι: 1) Tsampoukas, 2) Χρηστάρας Naglic, 3) Θανασάκης Stobergas, 4) Άρης Hall.
Όλοι οι μέχρι σήμερα «βασικοί» παίχτες έχουν κλιθεί σε απολογία για τις εμφανίσεις τους ενώ ήδη τους έχει επιβληθεί βαρύ χρηματικό πρόστιμο.
O Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Χαράλαμπος Βογιατζής
ΝΤΡΟΠΗ!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΩΔΙΑ!
Αρνούμαι να σχολιάσω τη χθεσινή παρωδία που έλαβε χώρα στο βοηθητικό του Δ. Τόφαλος. Αν σώνει και καλά έπρεπε να χάσουμε για να περάσει η ομάδα της Δημοτικής Αστυνομίας, έπρεπε να μας το πουν να μην κατέβουμε.
Αρνηθήκαμε, παρά τις πιέσεις από άλλες ομάδες, να καταθέσουμε ένσταση για αντικανονική συμμετοχή παιχτών της ομάδας της δημοτικής αστυνομίας, για το καλό του αθλήματος και σεβόμενοι το αθλητικό ιδεώδες. Όμως, αυτό που έγινε εχθές πάει πολύ!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σαπίλας που υπάρχει σε αυτό το πρωτάθλημα είναι το παρακάτω:
3 λεπτά πριν το τέλος του 3ου δεκαλέπτου, όταν η ομάδα μας με αντεπίθεση διαρκείας είχε φέρει το ματς στο πόντο, ο μεγαλοδιαιτητής Τσιμπούσιας έδωσε φάουλ (που ήταν) εις βάρος παίχτη μας και τη μπάλα απ' έξω (αφού ήταν πάνω σε πάσα). Σε εκείνο το σημείο οι παίχτες της δημοτικής αστυνομίας διαμαρτυρήθηκαν έντονα ζητώντας βολές, εν συνεχεία ο διαιτητής είπε πως σε καμία περίπτωση δεν έγινε σουτ και εκεί που πήγε να γίνει η επαναφορά άλλαξε απόφαση και έδωσε βολές!!!!! Η ιστορία δεν έληξε εκεί…. Στην επόμενη φάση ο Τσιμπούσιας αρνήθηκε κατηγορηματικά να δώσει πεντακάθαρο φάουλ πάνω στον Gianno και συνέχισε να ειρωνεύεται τους παίχτες μας, χρησιμοποιώντας αυτό το χαμογελάκι του «έχω πιει και 2 νταμιτζάνες κρασί».
ΑΠΛΑ ΑΙΣΧΟΣ!
Για την "αλλοιωμένη" ιστορία και μόνο, Δημοτική Αστυνομία - Bytemobile B.C. 68-57
Επιμέλεια: Πάνος Σόμπολος ο Blogger
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009
Δημοτική Αστυνομία - Bytemobile B.C.
Συνεχίζεται με επιτυχία από τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Πατρέων το πρωτάθλημα μπάσκετ επαγγελματικών τάξεων. Στα μισά της α’ φάσης είχαμε τα εξής αποτελέσματα:
Α΄ΟΜΙΛΟΣ
Βιοτέχνες/Εμπ – Byte Mobile 81 - 60
ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ- Φριγκογκλας 70 - 41
ΕΛΑΣ – Ναυτική Δκση Ιονίου 63 - 52
Ελ.Επαγγελματιες/Ιδ.Υπαλλ.- Δήμος Πατρεων 82-80(παρατ)
BAΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ 10
ΕΛΑΣ 10
ΛΑΙΚΗ 8
Μ.Μ.Ε. 8
ΕΛ.ΕΠΑΓ 8
Ν.ΔΚΣΗ 7
ΔΗΜ. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 7
Σχ.ΟΔΗΓΩΝ 6
BYTE MOBILE 5
FRIGOGLASS 5
(ΜΜΕ Κ’ ΣΧ.ΟΔΗΓΩΝ έχουν 1 αγώνα λιγότερο)
Β’ ΟΜΙΛΟΣ
Εργ.Δημου Ρίου – Λ.Τραπεζικων 72-80(παρατ) ΠΟΛ.ΑΕΡΟΠ 10 ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ 7
Λιμάνι Πάτρας – Coca Cola 3ε 40 - 48 ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ 10 ΕΡΓ.ΡΙΟΝ 7
Πολεμ.Αεροπορια - ΟΤΕ 53 - 48
ΛΟΥΞ - LIDL 53 - 58
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ- ΙΝΤΡΑΚΟΜ 51 - 39
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΠΟΛ.ΑΕΡΟΠ 10
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ 10
COCA COLA 8
ΛΟΥΞ 7
ΕΡΓ.ΡΙΟΝ 7
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ 7
ΟΤΕ 7
ΛΙΜΑΝΙ 6
ΙΝΤΡΑΚΟΜ 6
LIDL 6
Δημος/φοι-ΜΜΕ – Σχολές Οδηγών στις 26/6/09- Κουκούλι (εξ αναβολής)
Το Πρωτάθλημα συνεχίζετε με την 6η αγωνιστική την Τετάρτη 24 Ιουνίου με τους εξής αγώνες:
Α’ ΟΜΙΛΟΣ
ΒΟΗΘ. ΣΤΑΔΙΟ «Δ. ΤΟΦΑΛΟΣ»
7,00 μ.μ. ΙΝΤΡΑΚΟΜ - ΟΜΑΔ. ΛΙΜΕΝΟΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ( Κουκούλι )
7,30 μ.μ. COCA COLA 3E - ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜ. ΡΙΟΥ
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ « ΠΑΝ. ΑΛΕΞΙΩΤΙΣΣΑΣ»
6,00 μ.μ. ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ - ΛΟΥΞ
7,30 μ.μ. LIDL - ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
6,00 μ.μ. Π.Κ.Ε/Ο.Τ.Ε. - Λ. ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ
Β’ ΟΜΙΛΟΣ
ΒΟΗΘ. ΣΤΑΔΙΟ «Δ. ΤΟΦΑΛΟΣ»
5,30 μ.μ. ΔΗΜΟΣ/Δ. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - BΥΤΕ MOBILE
8,30 μ.μ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ/ΜΜΕ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ( Κουκούλι )
6,00 μ.μ. ΝΑΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΙΟΝΙΟΥ - ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ/EΜΠΟΡΟΙ
9,00 μ.μ. ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ - ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΔΗΜ. ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
7,30 μ.μ. FRIGOGLASS - IΔ. YΠΑΛΛ. ΕΛ. ΕΠΑΓΓ
Τρίτη 23 Ιουνίου 2009
Bιοτέχνες / Έμποροι – Bytemobile B.C. 78-61
Χτυπημένη από τη μοίρα η ομάδα μας αγωνίστηκε στο χθεσινό αγώνα με 8 παίχτες όλους και όλους (ανάμεσα σε αυτούς ο πρόεδρος και ο coach). Από την ομάδα έλειπαν 6 παίχτες, άλλοι εξαιτίας τραυματισμών, άλλοι εξαιτίας ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, άλλοι εξαιτίας αδιαφορίας και άλλοι λόγω Τιτικισμού (προέρχεται από τον όρο «Τιτίκα»).
Ο αγώνας ξεκίνησε με πεντάδα ανάγκης διότι η ομάδα δεν είχε κανέναν ψηλό στη διάθεση της. Όμως τα παιδιά μας δεν πτοήθηκαν και ξεκίνησαν με ένα εντυπωσιακό σερί 6-0. Έδειξαν πίστη για κάτι καλό και έτρεχαν σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου με μαέστρο τον μεγάλο αρχηγό G.A, εκτελεστή τον αέρινο Valair και παίχτη κλειδί τον τεράστιο για άλλη μια φορά Ryan Stack Laftsi. Το πρώτο δεκάλεπτο κύλισε ιδανικά με την ομάδα μας να προηγείται με 10-17 λίγο πριν το τέλος. Λίγο πριν το τέλος του δεκαλέπτου εισήλθε στον αγωνιστικό χώρο ο Black Cat Ted και η διαφορά έπεσε στους 2.
Το δεύτερο δεκάλεπτο ξεκίνησε στον ίδιο ρυθμό όπως και πριν με την ομάδα μας να κρατάει τη κεφαλή στο σκορ, αλλά και του Βιοτέχνες να παλεύουν προσπαθώντας να ισορροπήσουν το ματς. 4 λεπτά πριν το τέλος του ημιχρόνου το σκορ ήταν 23-23 και η ομάδα μας έδειχνε να αρχίζει να κουράζεται ελέω λίγων λύσεων από το πάγκο. Σε εκείνο στο σημείο οι Βιοτέχνες έγραψαν ένα εκπληκτικό σερί 23-0 και οδήγησαν το ματς στο ημίχρονο με σκορ 46-23!
Το τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε με την ομάδα μας να μην δείχνει διευθετημένη να παρατήσει τον αγώνα. Μένα σερί 0-12, τα παλικάρια μας έφεραν τη διαφορά στους 11 και έδειχναν ικανοί για όλα. Το τρίτο δεκάλεπτο έληξε με τους Βιοτέχνες να προηγούνται με 15 πόντους.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο, τα παιδιά έδωσαν ότι τους είχε απομείνει για την ολική ανατροπή. Αυτό που κατάφεραν ήταν να φέρουν τον αγώνα στους 8 πόντους 4 λεπτά πριν το τέλος και με το τη μπασκέτα να φτύνει τον G.A. σε τρίποντο, που αν έμπαινε θα πήγαινε το ματς στους 5. Σε εκείνο το σημείο οι δυνάμεις των παιδιών τους πρόδωσαν με αποκορύφωμα τον μεγάλο μαυρόγατο Ted, ο οποίος σαν άλλος Johnnie Walker περπατούσε αμέριμνος στο χώρο του κέντρου, παρακολουθώντας την εξέλιξη του σκορ.
Το τελικό σφύριγμα του διαιτητή βρήκε την ομάδα μας να ηττάται με το ευρύ 78-61.
Σχόλια:
Πραγματικά μεγάλη εμφάνιση η χθεσινή. Παίζοντας ουσιαστικά με 6 παίχτες και χωρίς ψηλούς, τα παιδιά κατάφεραν να κερδίσουν τα 2 από τα 4 δεκάλεπτα αλλά το νεκρό τετράλεπτο του δευτέρου δεκαλέπτου, ήταν αυτό που έγειρε το ματς υπέρ των γηπεδούχων.
Αξίζει να αναφέρουμε την πραγματικά μεγάλη-παλικαρίσια εμφάνιση των παιχτών μας, εκτός του BlackCat, ο οποίος χωρίς τη γυναίκα στην εξέδρα δεν μπορεί ούτε να περπατήσει καλά καλά!
G.A: Αρχηγός με τα όλα του! Απίστευτη εμφάνιση σε άμυνα και επίθεση όπου τα έδωσε όλα.
Lolis: Για άλλη μια φορά ήταν αυτός που έβγαζε τα κάστανα από τη φωτιά όταν η μπάλα βάραινε επικίνδυνα.
Valair: Η αποκάλυψη (για τους μη γνώστες του αντικειμένου) του χθεσινού αγώνα. Ο προπονητής του είχε ανακοινώσει πως θα ξεκινήσει βασικός από τη προηγούμενη εβδομάδα και ο Valair δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Πραγματικός βομβαρδιστής αλλά και πολύ καλός αμυντικά.
Θανασάκης Stobergas: Όλοι γνώριζαν πως έχει πολύ καλό σουτ, αλλά εχθές πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση και κάτω από τη μπασκέτα, όπου δεν ασταμάτησε λεπτό να μάχεται για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ryan Stack Laftsi: ΑΠΛΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ! ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ!
Deyan Karousovic: Περιορίστηκε στο ρόλο του coach, όπου εχθές είχε μετρημένες επιλογές (ίσως ήταν και επηρεασμένος από τα προχθεσινά σουβλάκια).
Spud Webb Πρόεδρος: Όλα τα λεφτά ήταν η μαγική ενεργεία του πρόεδρου που σαν άλλος Spud Webb δεν δίστασε να σηκωθεί μπροστά στα θηρία και με τριπλό σπάσιμο μέσης να τους κάνει γιο-γιο, με τον διαιτητή βέβαια να αρνείται κατηγορηματικά να δώσει φάουλ.
Για το τέλος αφήσαμε εσκεμμένα τον Johnnie Walker Ted, θέλοντας απλά να κάνουμε μία παράκληση. Pareisaktos σε παρακαλούμε ΕΛΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΤΣ! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΙΩΣ….
M.V.P: Όπως καταλάβατε από τα παραπάνω για άλλη μια φορά πολυτιμότερος πάιχτης ανεδείχθη ο Ryan Stack Latsi.
Συνέντευξη Coach:
Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά για το τσαμπουκά και τον αντρισμό που έβγαλαν σήμερα. Όσοι δεν θέλουν να έρχονται στους αγώνες μπορούν ευθαρσώς να δηλώσουν πως είναι «Τιτίκες» και να κάτσουν στο καναπέ τους. Τη Τετάρτη δίνουμε τον υπερπάντων αγώνα και θέλουμε να δούμε το κόσμο να πλημμυρίζει τις εξέδρες του «Δ. Τόφαλος».
Κους-Κους:
Το βραβείο G.A. (όπως μετονομάστηκε πλέον η στήλη Κους-Κους) το κέρδισε για άλλη μια φορά ο μεγιστοτεράστιος G.A. που αυτή τη φορά φρόντισε να αλείψει με αντηλιακό όχι μόνο την ωμοπλάτη του, αλλά όλο του το κορμί, αφήνοντας προκλητικά να κυματίζει η ταμπελίτσα από το εσώρουχο του προς την εξέδρα, που είχε κατακλυστεί από γυναικείο πληθυσμό.
Υ.Γ. Το άρθρο ανέβηκε καθυστερημένα λόγω της 24ωρης απεργίας της ΕΣΗΕΑ
Επιμέλεια: Φίλιππας Συρίγος ο Blogger
Επιμέλεια: Φίλιππας Συρίγος ο Blogger
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




